.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، متن پیام به این شرح است:

هفته اول شهریورماه که به مناسبت شهادت دو شهید والامقام رجائی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری گردید، هفته یادها و خاطره های ماندگار است، خاطراتی از شهدای گرانقدری که با ایثار جان خویش در راه خدمتگزاری به مردم خصوصاً محرومین و مستضعفین معانی بلند و والایی برای دولت مردان انقلاب اسلامی به جای نهادند و بدون تردید شخصیت و روش زندگانی آنان بهترین الگو و سرمشق خدمتگزاری به جامعه اسلامی است.
این هفته یکی از مقاطع پرمعنا و موثر در تاریخ انقلاب اسلامی و فرصت مغتنمی ست جهت تامل و تعمق در سیره ی عملی زمام داری آن شهیدان والا مقام برای مدیران و دولت مردان کشورتا با بازخوانی و بازشناسی برنامه ها و مصوبات محوری با آگاهی، تلاش و اهتمام ویژه خود، دولت را در دست یابی به اهداف بلند خویش یاری رسانند.
یکی از مهمترین ویژگی های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت ها، برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی ست. کارگزاران دولت اسلامی، از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به مردم وارد عرصه شده اند و هفته دولت نمادی ست از وحدت مردم و دولت اسلامی و در این راستا بر دولتمردان و خدمتگزاران به مردم مومن ایران اسلامی فرض است تا تمام توان و ظرفیت خود را در جهت توسعه و تعالی میهن عزیزمان و اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به کار بندند.
هفته دولت، فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح شود تا زوایای مختلف خدمات گسترده خادمان مردم فراهم آید و دولتمردان گزارش فعالیت های خود را به مردم ارائه دهند چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.
بی تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال « جهاد اقتصادی » نام گذاری شده ، دولت که برآمده از متن مردم است با همدلی و هم افزایی بیش از پیش با مردم و بهره گیری از استعداد و ظرفیت سرشار جوانان فرهیخته و خلاق ایران اسلامی و تعامل سازنده با سایر قوا، روند توسعه و تعالی کشور را که در سال های اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته، عالمانه و مجاهدانه تداوم خواهد بخشید.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و کارمند بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان ولایتمدار مازندران تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) ومقام عظمای ولایت ، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.